Söta Malin :D

Hejsan svejsan ,
Igår åkte jag till Malin, känns som vi inte har träffats på evigheter. Så det var jätte trevligt, sov även där. Visar sig att jag är en täckes tjuv (a) hehe oops.
Tack för en underbar dag Malin :) great !

Åkte hem vid två tiden, fixade mig och sen åkte jag med hela familjen till min brors hockey cup. Iof spelade dom bara en match idag. Men den vann dom ! skiiitbra ,

Nu ska jag städa mitt rum , för 5011 gången denna veckan, åhhh jag orkar inte !!
VILL GÖRA OM MITT RUM , mamma ... pappa ? (a) he he he ...
nej men allvarligt talat, större säng (!!!) en garderob, och tv:n upp på väggen så är jag nöjd !
alla som har byrolåder borde hålla med om att ni hellre vill ha en garderob, jag orkar inte vika om alla kläder 17 gånger om dagen ... det blir ju stökigt i lådorna på 2 sekunder. 
ush nej ! 

Ha en trevlig kväll ! :D
tjingeling
 



-emy du glömde din tröja här !!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är inte för att du har byrålådor utan för att du är en stökfia!;)

2011-01-19 @ 15:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0