ny dag, nya tag!

Idag var en helt okej skoldag för att vara så lång.

No- labb
Ma- var på teater på central
Spa- var på teater på central
Eng- något häfte ?
LUNCH
Idr- hanboll som typ alla fick damp på ...
elevenv- såg filmen från dramat till julen, haha rätt chill :)
 'jag vet, intressepil'

kom hem, pluggade och nu sitter jag här.


MELISSA HORN !

har lyssnat på henne lite innan , men inte så mycket. Men nu dom senaste dagarna har jag blivit besatt ;o
helt galet så bra låtar hon gör ... kärlek till henne och hennes musik alltså ! :)
ha en nice kväll för det ska jag, tjingeling ♥




today's bild, ny visningsbild på facebook :)


Kommentarer
Postat av: kim

sv: hiih JAAAA :D <3

2011-01-15 @ 17:10:00
URL: http://kimsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0