in town with kim

Hejsan svejsan !

Efter att ha duschat och klippt min hund ( vilket inte var kul ) så fixade jag mig och stack in till stan för att träffa Kim  www.kimsane.se  :)

Vi gick till SF och hämtade ut bio biljetter och sen vidare till Burger King. Där var vääärsta emo gänget som hade sminkat sig blodiga i huvudet, hade doktormunskydd och höll i låtsas hjärnor och sånna sjuka saker ! självklar ska folk få se ut som dom vill, men ja ... you get the point , det är ju inte det man brukar se  en lördagkväll på buger king om jag säger så !
Men anyway , vi såg The Fockers ... helt okej film, ingen 5:a precis men den var helt okej :)
Sen stack vi åt varsit håll för att ta bussarna hem ... skulle egentligen få vänta i typ 50 minuter på min buss men tog en annan buss så slapp det (a) fick dock gå en bit, men lite motion är ju alltid bra !

vilket påminner mig om att jag måååste börja träna annat än ridning nu alltså !
nej nu ska jag snart sova , ha det bäst !
tjingeling ♥




" today's bilder " ? eller något i den stilen ... :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0