Friends ♥

Jag såg en Friends-reklar på MTV innan idag.
Ush jag tycker så synd om dom när jag ser det. Tänk att det finns barn, ja inte bara barn men människor som får stå ut med andra människor som driver med dom och sårar dom något så otroligt mycket. En människa kan inte ta emot hur mycket skit som helst, tillslut får dom nog. Och vem vet vad som händer då ?
Nej ush, jag tycker det är hemskt !

Jag har varit med i friends i skolan i 5 år. Och varit på lite utbildnings dagar osv. Det är ju faktiskt något viktigt man gör och det betyder mycket för vissa människor att det finns någon annan som kan visa att dom bryr sig och säga till !
Man ska inte behöva må dåligt och få ont i magen varje dag man ska till skolan / jobbet. Det är inte rättvist !

http://friends.se/
besök hemsidan och läs mer.

Dina ord gör skillnad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0